1/18/2011

我回来了

我知道我真的是超级无敌sibeh够力久没有回来update blog了~
也不知道还有没有人注意我这个鸟不生蛋的blog.
但是! 我回来了!!!

Melaka trip的照片 我还没拿到
所以尽请期待哦!

说说最近好了~
我最近真的变成了购物狂!
无时无刻都有想要买东西的欲望
久的不说 就刚才 去近近的jusco都可以败到2双鞋回来
又花了百多块 迟早把我多年来的"血汗钱"都用完去!

读书方面 一切都还不赖
但是就是打不精神来"苦读"
就好像思说的 整个人都还在HOLIDAY mode
有谁人来帮我调一下啊?!!

至于感情方面 虽然坎坷 但是还死不去
除了我们两个都越吃越肥之外 一切都还好

朋友方面? 还是一样38~没退步

-完毕-

2 comments:

uniblue registrybooster said...

私はあなたが専門のサイトのどこかに答えを見つけることができると思います。コンテンツと適切な管理をニース。

Razu Ahmed said...

Foods is very important thing in our life. We need healthy and testy Food very much. You know Chinese Food is very testy to take. But also Bengali Food & Indian Food is really good. Bengali Food& Indian Foodis like to similar. Another Food have like that Italian Food, Japanese Food, Greek Food, Spanish Food is also very testy. You can get here all Food Recipes in this site.